|
||||
|
||||
![]()
Source: Valiant
![]() Hit musician and critically-acclaimed writer MAX BEMIS (Moon Knight) and energetic artist NATHAN STOCKMAN (Spidey) present SAVAGE, an action-packed adventure that's loaded with animated artwork, lots of laughs, and a completely unpredictable story. Kevin Sauvage, aka Savage, grew up on a remote island populated by bloodthirsty dinosaurs and terrifying marauders. The wild child knew only one thing: survival. Now, he's living in London and has become a breakout viral sensation. As Savage learns to live in his new environment, a taste of home comes to London as dinosaurs invade the city! It's time for Savage to do what he does best: hunt! SAVAGE #1 unleashes dinosaur-hunting fun this February 17th, 2021, featuring colors by Triona Farrell, letters by Hassan Otsmane-Elhaou, and covers by Marcus To, Christian Ward, Stacey Lee, and Giuseppe Camuncoli. Visit Newsarama for more comments from the creative team. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
je m'étais tâté... et je me tâte toujours...
|
||||
|
||||
Je n'avais pas fait la première mini, et je ne l'ai toujours pas en tp, donc c'est non pour moi.
|
|
||||
|
||||
Je profite de cette preview pour relayer un concours Valiant.
A l'occasion de la sortie de Savage #1, l'éditeur propose de gagner une commission de Nathan Stockman. Pour participer, il suffit d'envoyer un mail intitulé "Art Contest" à l'adresse savage@valiantentertainment.com et de renseigner ces champs: First & Last Name: Shipping Address: Single Character Art Request: Les règles du concours ne précisent pas si il faut être résident américain pour participer. J'ai tenté ma chance et vous pouvez faire de même. Pour le personnage, il n'est pas obligé de demander un de ceux de Valiant, mais c'est grandement encouragé. Les commissions seront en noir et blanc et dégradés de gris. |
|
||||
|
||||
Turok de contrefaçon
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Tout comme Divinity est un Solar-like.
![]() |
|
|||
|
|||
J'ai fait, les singles étant de qualité avec des covers renforcées comme pour The Valiant. Mini série agréable et surtout très bien dessinée. Pas extraordinaire, dans la lignée d'un bon récit Valiant avec lequel tu passes un bon moment.
|
|
||||
|
||||
C'est pas un peu l'histoire de Tarzan ?
|
|
||||
|
||||
Ou même un Indien dans la ville.