|
||||
|
||||
![]()
Source Comics Continuum
![]() ![]() Written by: Dan Slott. Art by: R.B. Silva, Juanan Ramirez, Zé Carlos, Chris O'Halloran. Covers by: Mark Brooks, Juan Ferreyra. Description: Everything is about to come to an end here on Yancy Street. Literally everything. Say goodbye to the Earth, our galaxy and life as we know it, because this entire dimension is destined for destruction. Whose fault is it? And why, with the stakes so high, would they choose this moment to abandon us? Guest-starring the Silver Surfer! Pages: 32. Price: $3.99. In stores: December 16. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dès le 3ème épisode, RB Silva a besoin d'aide quand il n'en a peu lors de son passage sur la franchise X...
![]()
|
||||
|
||||
Oui, c'est clair, à 3 sur un n°, quelle tristesse les comics décidément ! En plus ils l'annoncent comme un des STORMBREAKERS !!!
Si c'est comme cela que ça va se passer, remettez Paco Medina qui a fait un excellent boulot sur les FF. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
||||
|
||||
Je sais. Nous ne sommes pas d'accord sur le boulot de Medina. ![]() |
![]() |
|