|
||||
|
||||
![]()
Source Weird Science DC Comics
![]() Writer: Scott Snyder, Aaron Gillespie Artist: V Kenneth Marion Publisher: DC Comics Release Date: August 15, 2018 Cover Price: $2.99 The Challengers tackle undead barbarians and a zombie-dinosaur stampede way down under in otherworldly Skartaris. Good thing they find that flock of pterodactyls, too-turns out to be handy against rogue agents setting up a super-weapon! Unfortunately, the Challengers also find their HQ destroyed and their predecessors missing. Plus, their borrowed time might be up, because the hourglass tattoos are on the fritz. All in a day's work for the Challengers! (Face palm!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Andy Kubert ne faisant même pas le mini en entier .... où va le monde
![]() |
|
||||
|
||||
Chez Wall Mart...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
comme tous les autres...
|
|
||||
|
||||
J'ai l'impression de voir un mélange de Jim Lee et de Portacio.
|
|||
|
|||
Plus Lopresti je dirais.
|
|
||||
|
||||
J'ai commencé la mini, je vais la finir mais bon, le foutage de gueule avec l'absence de Kubert sur un produit dont il est l'attraction (un peu quand même) + les têtes arrachées ou déchiquetées...je me souviens pas que les Challengers c'était ça dans les précédentes versions.
J'ai même plus envie de la lire ! |
|
||||
|
||||
Maintenant que tu le dis…
C'est pas désagréable.
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
New Challengers #3 | scarletneedle | Singles | 2 | 18/07/2018 15h01 |