|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() THE THUNDERBOLTS GET COMMITTED! The secret to saving the world lies within the Ravencroft Institute, but can the Thunderbolts get it out? Not if a mob of Knullified inmates have anything to say about it! The Thunderbolts’ plan to save the world is revealed, and it must be seen to be believed! Written by Matthew Rosenberg Art by Juan E. Ferreyra Letters by Joe Sabino Cover by Kyle Hotz Variant Cover by Marco Chechetto Release Date: February 10, 2021 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
J'ai lu le #1 hier : alors sincèrement, Matthew Rosenberg a pompé, limite recopié le scénario de Suicide Squad 1er du nom au cinéma, c'était limite gênant à chaque fois que je tournais une page...
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
King in Black: Black Panther #1 | scarletneedle | Singles | 2 | 05/02/2021 18h18 |
King In Black: Black Knight #1 | scarletneedle | Singles | 22 | 29/01/2021 20h39 |
King in Black: Thunderbolts #1 | scarletneedle | Singles | 1 | 09/01/2021 10h04 |
King in Black #2 | scarletneedle | Singles | 10 | 18/12/2020 11h32 |
King In Black #1 | scarletneedle | Singles | 4 | 06/11/2020 19h40 |