|
|
||||
|
||||
![]()
Source Comics XF
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (W) Kieron Gillen (A/CA) R. B. Silva, David Curiel WHO IS TRAITOR X? In the aftermath of the greatest betrayal in X-Men history, the Quiet Council in exile must act. They have a plan. Can anyone, or anything, survive the experience? As the Krakoan Age barrels toward its conclusion, the two series that are one converge on an act that will live in infamy! Rated T+ In Shops: Apr 24, 2024 $4.99 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Une preview en écho à ce qu'on raconte en Mondo Marvel...
N'importe quoi, encore une fois... Et pis "greatest betrayal", terme un peu galvaudé dans la franchise X tant il y a eu du WTF...
|
||||
|
||||
Tain je comprends rien c est qui le perso le chauve a Barbe ? C est Xavier ? C est à peine dans son top 5 des coups de putes... et dans un futur alternatif en plus
|
||||
|
||||
Oui, c'est bien lui qui bute Rachel et qui va faire ami-ami avec Orchis...
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Rise of the Powers of X #3 (of 5) | scarletneedle | Singles | 0 | 21/03/2024 19h24 |
Rise of the Powers of X #2 (of 5) | scarletneedle | Singles | 0 | 15/02/2024 20h05 |
Rise of the Powers of X #1 (of 5) | scarletneedle | Singles | 1 | 05/01/2024 22h27 |