|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() MELEE IN MADRIPOOR AS ROUGHOUSE AND BLOODSCREAM RETURN! WOLVERINE, CAPTAIN AMERICA and BLACK WIDOW delve deeper into the mystery of the missing weapon in Madripoor and come face-to-face with Logan’s old enemies, ROUGHOUSE and BLOODSCREAM! If Bloodscream gets his hands on any of these heroes, neither a mutant nor a Super-Soldier will make it through unscathed! And what mysterious ALLY holds the key to victory…if our heroes can save them in time?! The untold sequel to UNCANNY X-MEN #268 continues with shocking revelations of a mission you only thought you knew… Writer: Chris Claremont Penciler: Edgar Salazar, Carlos Lopez Cover Artist: Philip Tan Colorist: Carlos Lopez Letterer: Vc Cory Petit Release Date: March 20, 2024 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Uncanny X-Men Vol 1 268, ça date d'il y a 34 ans
il faudrait penser à arrêter de re-re-re-re-re-re-re-re-revenir sur les mêmes histoires....
|
||||
|
||||
Surtout que le succès de UXM #268 reposait grandement sur le talent de Lee et Williams, là on en est loin.
|
|
||||
|
||||
Perso, j'adore ces minis.
Elles me replongent dans des ambiances que j'aimais. J'ai conscience que c'est une niche dans une niche mais il n'y a pas de mal à se faire du bien. ![]()
|
||||
|
||||
Et le néant total côté réactions des trois "héros" alors qu'ils viennent de voir une femme se faire éventrer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Wolverine: Madripoor Knights #1 | scarletneedle | Singles | 3 | 03/02/2024 18h46 |
Hunt for Wolverine: Mystery in Madripoor #4 | scarletneedle | Singles | 1 | 19/08/2018 18h53 |
Hunt for Wolverine: Mystery in Madripoor #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 20/07/2018 09h29 |
Hunt for Wolverine: Mystery in Madripoor #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 22/06/2018 17h46 |
Hunt for Wolverine: Mystery in Madripoor #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 18/05/2018 19h12 |