|
|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Watch
![]() ![]() ![]() ![]() DAREDEVIL’S SECOND ARC BEGINS WITH A BRUTAL BOUT! In the senses-shattering second arc of DAREDEVIL, creators Saladin Ahmed and Germán Peralta continue the explosive debut of this new series featuring an all-new villain for Daredevil to face down! Creative Team Writer: Saladin Ahmed Artist: Farid Karami Colorist: Jesus Aburtov Letterer: Clayton Cowles Designer: Jay Bowen Cover Artists: John Romita Jr., Scott Hanna, & Marcio Menyz Variant Cover Artists: David Marquez; Greg & Tim Hildebrandt; Gerald Parel Editor: Devin Lewis Associate Editor: Tom Groneman Cover Price/Page Count: $4.99/28 Pages ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ça claque le Farid Karami !
|
|
|||
|
|||
Ça va être comme pour Checchetto, le fil-in ou second artist plus sympa que le régulier?
|
|
||||
|
||||
Au final, Kuder en fera moins que les fill-ins...
|
|||
|
|||
C'était presque le cas pour Checchetto (et dans un sens tant mieux, j'ai bien aimé l'épisode de Fornes et beaucoup plus apprcié De LaTorre)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Daredevil #25 | scarletneedle | Singles | 0 | 18/08/2017 18h19 |