|
|
||||
|
||||
![]()
Source: Newsarama
![]() Written by DENNIS CULVER Art and cover by CHRIS BURNHAM Variant cover by NATHAN SZERDY 1:25 variant cover by DENNIS CULVER 1:50 foil variant cover by NATHAN SZERDY Scratch-off variant covers by CHRIS BURNHAM $3.99 US | 32 pages | 1 of 6 | Variant $4.99 US (card stock) ON SALE 3/28/23 THE WORLD’S STRANGEST HEROES ARE BACK IN THE DC UNIVERSE! After the events of Lazarus Planet, more people than ever have active metagenes! Most of these new metahumans have become misfits, shunned and imprisoned by a fearful society. They are hidden away in the dark, lost to a system that only sees them as weapons or guinea pigs—ticking time bombs that can only be defused by the Unstoppable Doom Patrol! Robotman, Elasti-Woman, and Negative Man are joined by their brand-new teammates Beast Girl and Degenerate and led by Crazy Jane’s mysterious new alter, the Chief, on a mission of saving the world by saving the monsters! ![]() |
|
||||
|
||||
Bon dieu, ca donne tres envie là !!!!!!
|
|
||||
|
||||
Impensable qu'il fournisse ce taf mensuellement !
|
|
||||
|
||||
D'ou le format de minisérie
|
|
||||
|
||||
Et Burnham ne peu fait pas faire trop de numéros d'affilée.
|
||||
|
||||
Burnham à tout de même fourni 14 numéros de Die! Die! Die en 2 ans 1/2 ... (on ne sait pas l'avance qui a été prise sur les premiers.... )
Il y a eu 4 mois entre le 7 et le 8, 10 mois entre le 8 et 9 et à nouveau 4 mois entre 13 et 14.
|
||||
|
||||
Source: AIPT
Unstoppable Doom Patrol #1 aura 5 scratch-off variant covers, c'est à dire comme pour les jeux à gratter mais avec un personnage d'une des différentes personnalité de Jane qui se dévoile, et bien sûr on ne sait pas à l'achat sur quel perso on va tomber. Un gadget à 4,99$ pièce dont voici les visuels ci-dessous. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Shy et le Chief ne me parlent pas, mes les 3 autres sont des créa de Momo et Case
|
||||
|
||||
Le genre de gadget qui me plaît
![]() |
|
||||
|
||||
Contacte ton retailer sans tarder alors, le FOC est au 29 janvier.
|
|
||||
|
||||
Source: AIPT
![]() Writer: Dennis Culver Artist: Chris Burnham Colors: Brian Reber Release Date: March 28, 2023 Robotman, Elasti-Woman, and Negative Man are joined by their brand-new teammates Beast Girl and Degenerate and led by Crazy Jane’s mysterious new alter, the Chief, on a mission of saving the world by saving the monsters! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ok, je garde.
(malgré un 7ème numéro fill-in)
|
||||
|
||||
J'ai changé ma preco et j'ai pris une cover à gratter.
![]() ![]() Par contre vais-je la garder vierge? |
|
||||
|
||||
Je me pose aussi la question...
|
|