|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() Slam Bradley has been one step behind the kidnappers the entire time…can he turn the tables in time to save the infant heiress to the Wayne fortune? Is this hardened private investigator prepared to deal with a dark, deadly twist that will define Gotham City for generations to come? Writer: Tom King Artist: Phil Hester Inks: Eric Gapstur Colors: Jordie Bellaire Release Date: December 6, 2022 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ambiance parfaite!
|
||||
|
||||
Bien content d'avoir opté pour la magnifique couv de Smallwood !
|
|
||||
|
||||
Pareillement!
|
||||
|
||||
Y'a des hiboux partout, je me demande ce que King va en faire.
|
|
||||
|
||||
J'ai lu cet épisode hier, le développement va vers ce que l'on attendait, sauf que ça semble un peu trop facile à goût, la suite en spoilers.
Dernière modification par EsseJi ; 13/01/2023 à 12h36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Gotham City: Year One #2 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 29/10/2022 19h58 |
Gotham City: Year One #1 (of 6) | scarletneedle | Singles | 9 | 23/10/2022 10h30 |