|
|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Dispatch
![]() ![]() ![]() ![]() Nothing is what the heroes of Earth thought it was. The shocking truth is finally revealed and the fate of all of existence hangs in the balance. Lobo joins the fight, but will the main man help or hinder the greatest heroes in the universe as they gather to fight the galactic armada of the undead? Written by: Tom Taylor Art by: Trevor Hairsine, Andy Lanning, Neil Edwards, Rain Beredo Covers by: Howard Porter, Dan Mora, Kael Ngu, Francesco Mattina, Sun Khamunaki U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Nov 15 2022 Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dommage d'avoir du Neil Edwards dès le #4 (ou alors un flashback ou une scène spéciale?).
DC peut repousser les numéros vu que c'est détaché du reste.
|
||||
|
||||
ils ont lancé la mini série trop tot encore une fois, ne laissant pas assez de temps au dessinateur... Pour une mini série détachée du reste comme tu dis Scarlet, c'est vraiment con de la part de l'éditeur...
|
||||
|
||||
One punch!
Deuxième fois que je lis une référence à la fameuse scène de la League bwa-ha-ha en 2022. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
DCeased: War of the Undead Gods #3 (of 8) | scarletneedle | Singles | 2 | 15/10/2022 10h57 |
DCeased: War of the Undead Gods #2 (of 8) | scarletneedle | Singles | 1 | 17/09/2022 13h47 |
DCeased: War of the Undead Gods #1 (of 8) | scarletneedle | Singles | 7 | 06/08/2022 14h17 |