|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() IT’S MONDAY NIGHT SOMEWHERE! (Mondays, amiright?) Wally West is back from his adventure to save Barry Allen, but there’s no time to celebrate, as a new alien with a penchant for golden belts and trucker hair has added a new sting to the life of the Flash! This stone-cold heart-stopper of an issue will have you screaming “OHMAHGAWD!” as the Scarlet Speedster gets clotheslined in the face by a whole new era of attitude! Writer Jeremy Adams Penciller Fernando Pasarin Inker Matt Ryan Cover Artist Taurin Clarke Variant Cover Artist George Kambadais Variant Cover Artist Ejikure ![]() ![]() ![]() ![]() Une interview de Jeremy Adams : ici.
|
||||
|
||||
Sérieusement, les covers de cette séries sont devenues assez mauvaises pour la plupart et les couleurs des intérieurs, ça pique un peu les yeux.
Scarlet, les histoires sont au moins sympas à lire ?? |
|
||||
|
||||
Oh que oui!
Par contre, #TeamPasarin! ^^
|
||||
|
||||
J'avoue les couleurs de Pasarin piquent les yeux tant elles sont flashy. Ca ne sert pas son dessin, très solide de son côté...
|
|
||||
|
||||
Perso, les couleurs ne me dérangent pas et j'adore les dessins ! Du old school comme je l'aime !
|
||||
|
||||
Source AIPT
![]() ![]() IT’S MONDAY NIGHT SOMEWHERE! (Mondays, amiright?) Wally West is back from his adventure to save Barry Allen, but there’s no time to celebrate, as a new alien with a penchant for golden belts and trucker hair has added a new sting to the life of the Flash! This stone cold heart-stopper of an issue will have you screaming “OHMAHGAWD!” as the Scarlet Speedster gets clotheslined in the face by a whole new era of attitude! Written by: Jeremy Adams Art by: Fernando Pasarin, Matt Ryan, Jeromy Cox Covers by: Taurin Clarke, George Kambadais, Ejikure U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Oct 18 2022 Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Voir mon Wally avec sa famille.
![]()
|
||||
|
||||
Quel épisode, une nouvelle fois!
![]() C'est frais, c'est énergique, ça exploite bien Wally et la famille.
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Flash #51 | scarletneedle | Singles | 1 | 27/07/2018 22h25 |
The Flash #33 | scarletneedle | Singles | 4 | 24/10/2017 23h15 |
The Flash #32 | scarletneedle | Singles | 0 | 06/10/2017 18h07 |
The Flash #31 | scarletneedle | Singles | 2 | 22/09/2017 11h55 |