|
|
||||
|
||||
![]()
Source Image Comics
![]() ![]() ![]() ![]() Published: September 1, 2021 Diamond ID: JUL210228 Age Rating: T+ Buy Cover price: $4.99 The first volume of Image Comics’ newest hit hero, GEIGER, concludes with this DOUBLE-SIZED ACTION FINALE as our resident radioactive rebel takes on a relic from the past to save his family’s future. But the adventures are only beginning for Geiger, as he discovers a secret about the Unknown War and its mysterious origins. Plus, a special sneak preview of GEOFF JOHNS and GARY FRANK’s next upcoming title in the Geigerverse and much, much more! By the critically acclaimed team of GEOFF JOHNS, GARY FRANK, and BRAD ANDERSON Writer Geoff Johns Artists Gary Frank Brad Anderson Cover A Gary Frank Brad Anderson Cover B Simone Bianchi Cover C Jamal Igle Cover D Gary Frank ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Moi qui ne suis pas trop fan de Bianchi en général je trouve du cachet à sa cover.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() ![]() Edit: The immortal, the historian, the monster, the ghost... Est ce le nom de code de super héros ou vilain ![]() |
|
|||
|
|||
Tiens, je me posais une question, vous le traduiriez comment vous "unseen war".
La guerre qu'on a pas vue ? |
|
|
Pourquoi unseen war ? C'est pas plutôt The Unknown War ? |
|
|||
|
|||
Regarde l'avant dernière page de la preview, et plus particulièrement la case au milieu de la planche.
|
|
||||
|
||||
La guerre invisible (ou passée sous silence).
|
|||
|
|||
J'aime bien passé sous silence, mais invisible reste concis et explicite.
Peut être la guerre masquée ![]() |
|
||||
|
||||
La vraie traduction de Unseen War est: potentiel spin-off qu'on se garde sous le coude.
![]() |
|
|
![]() Au regard des dernières pages du #6 c'est pas faux. |
|
||||
|
||||
Et je n'ai pas encore lu le #5
Bon, avec l'arrêt, je vais pouvoir me rattraper.
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Geiger #5 | scarletneedle | Singles | 3 | 04/08/2021 13h28 |
Geiger #4 | scarletneedle | Singles | 0 | 06/07/2021 19h20 |
Geiger #3 | scarletneedle | Singles | 4 | 08/06/2021 21h04 |
Geiger #2 | scarletneedle | Singles | 6 | 12/05/2021 11h57 |
Geiger #1 | scarletneedle | Singles | 39 | 20/04/2021 09h41 |