|
|
||||
|
||||
![]()
Source Weird Science Marvel Comics
![]() MORBIUS, THE LIVING VAMPIRE, FACES A GHOST FROM HIS PAST: HIS FIRST KILL! Emil Nikos was Morbius’ research partner…until the bloodlust made Emil the first victim to Morbius’ vampiric urges! Now, Emil’s son is dying from a new rare blood disease and only Morbius can save him! But at what cost? Written by Ralph Macchio Art by Tom Reilly Cover by Giuseppe Camuncoli Date February 10 2021 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ca lorgne de plus en plus sur du Samnee dites donc !
|
|
||||
|
||||
Oui Samnee ou même Walsh dans les influences, pas dégueu.
|
|
||||
|
||||
La couverture donne bien
|
||||
|
||||
Source Adventures In Poor State
![]() MORBIUS, THE LIVING VAMPIRE, FACES A GHOST FROM HIS PAST: HIS FIRST KILL! Emil Nikos was Morbius’ research partner…until the bloodlust made Emil the first victim to Morbius’ vampiric urges! Now, Emil’s son is dying from a new rare blood disease and only Morbius can save him! But at what cost? Written by Ralph Macchio Art by Tom Reilly, Chris O'Halloran Cover by Giuseppe Camuncoli Release Date: February 10, 2021 Morbius: Bond Of Blood (2021) #1 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Oui c'est pas mal, je vais essayer de le choper. Surtout que c'est un one-shot.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Morbius #3 | Dhargo | Singles | 0 | 07/01/2020 07h22 |
Morbius #2 | Dhargo | Singles | 4 | 08/12/2019 21h36 |