|
|
||||
|
||||
![]()
Source Screen Rant
![]() ![]() If there’s one thing popular fiction has taught us by now, it’s: never make a deal with the devil! And yet Mister Miracle is still listening when Darkseid approaches him with just such a devilish proposition—if Scott sends his newborn son to Apokolips, there will be peace on New Genesis. Since when has Darkseid been famous for his honesty?! It’ll be a miracle if this doesn’t blow up in Scott’s face. Written by: Tom King Art by: Mitch Gerads Cover by: Nick Derington Variant cover by: Mitch Gerads U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Sep 19 2018 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
J'aurais bien vu Darkseid au dernier numéro (où même pas du tout, pour plus d'effet, renforçant encore plus le côté esprit fragile de Scott).
Curieux de voir si le dénouement va être à la hauteur des ambitions de King et Gerald. Je ne m'y retrouve qu'à moitié pour l'instant. Il me manque toujours une ligne directrice claire. Leur Sheriff of Babylon est pour l'instant largement au dessus (excellent de bout en bout). |
|
||||
|
||||
Surprenante apparition de Darkseid.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |