|
|
||||
|
||||
![]()
Source Monkeys Fighting Robots
![]() “UNNATURAL DISASTER” part two! Ethan Avery’s journey to uncover the secrets of his power will have to wait—he’s got a brawl to survive first! If his alter ego, “Damage,” ever wants to make it out of Poison Ivy’s clutches alive, he’s going to have to fight an army of super-angry monkeys to do it. And Gorilla Grodd. That can’t be that hard, right? Remember, Damage—monkey see, monkey smash! Written by: Robert Venditti Art by: Diogenes Neves, Trevor Scott, Allen Passalaqua Cover by: Danny Miki, Tony S. Daniel U.S. Price: 2.99 On Sale Date: May 16 2018 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Et l’instabilité graphique de la ligne vient s'en mêler sur ce titre à son tour : plus de Cary Nord (parti épauler Ryan Sook sur The Unexpected), plus de Clayton Henry sollicité à la base mais voilà donc Diogenes Neves...
Est-ce que la ligne soufflera une seule bougie?
|
||||
|
||||
Je pense que je vais être super étonné si un n°13 d'une des séries New Age of Heroes voit le jour.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Damage #4 | scarletneedle | Singles | 2 | 16/04/2018 20h32 |
Damage #3 | scarletneedle | Singles | 1 | 16/03/2018 22h26 |
Damage #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 16/02/2018 22h57 |
Damage #1 | scarletneedle | Singles | 12 | 17/01/2018 18h16 |