|
|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() Mark Waid (W) Leonardo Romero, JG Jones, Adam Hugues, Matthew Wilson, Paul Mounts (A) Cover by MICHAEL CHO CONNECTING VARIANT COVER BY JULIAN TOTINO TEDESCO (1 OF 4) DEADPOOL VARIANT COVER BY DAVID NAKAYAMA PROMISED LAND Part 1 The year is 2314, and the grandson of Steve Rogers lives in the utopian America of which his ancestor dreamed. The legacy of Captain America has been realized — but something sinister lies beneath the surface! Leonardo Romero (HAWKEYE) joins Mark Waid for this very special look into the tomorrow of Captain America, featuring guest contributions from notable artists past and present! 32 PGS./Rated T+ …$3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Du beau monde pour boucler le run : Hughes, Jones en guests. Et Alan Davis sera de la partie pour la suite !
|
|
||||
|
||||
Maguire aussi non?
edit : non.. Chaykin et Sprouse.. et Rod reis + d autres non annoncés pour 703 et 704 |
|
||||
|
||||
Pour le 703, Alan Davis sera de la partie (joie !).
Sprouse, je ne sais plus trop car je crois qu'il va dessiner des pages liées à "Hunt for Wolverine", alors je ne sais pas s'il aura du temps pour Cap (même s'il serait parfait pour le perso). |
|
||||
|
||||
je crois qu il est remplacé par Rod Reis..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Generations: Sam Wilson, Captain America & Steve Rogers, Captain America #1 | scarletneedle | Singles | 5 | 21/09/2017 13h47 |