|
|
||||
|
||||
![]()
Source We Got This Covered
![]() ![]() NOW AN EIGHT-ISSUE MINISERIES! Jim Gordon and the GCPD are thrown into disarray when Jack Napier leads a show stopping campaign to become councilman of the politically abandoned neighborhood of Backport. Civic backlash brews as Mayor Hill struggles to find creative ways of criminalizing Napier’s democratic aspirations, and Batman’s interference blooms into a liability for the GCPD’s public image. Through it all, the new Joker plots to derail everything—and new secrets about Harley’s past are revealed. Written by: Sean Murphy Art by: Sean Murphy Cover by: Sean Murphy Variant cover by: Sean Murphy U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Jan 3 2018 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
C’est très beau !!! Mais seulement beau ?
|
||||
|
||||
Ca se laisse lire mais moins outrancier ou limite qu'attendu.
|
||||
|
||||
Jack Napier, encore une référence au Batman de Burton.
Je suis en train de lire War of Jokes and Riddle et dans Batman #26 il y a ce passage qui reprend la scène du chirurgien, un autre hommage. |
|
||||
|
||||
Pour moi qui connait assez peu DC, je m'éclate à la lecture de cette mini-série.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
En tout cas moi aussi je m'éclate dessus. Bien meilleurs que le Marini, et même si j'aime le Busiek/Leon, je met le Murphy devant. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Batman: White Knight #3 | scarletneedle | Singles | 3 | 04/12/2017 11h21 |
Batman: White Knight #2 | scarletneedle | Singles | 3 | 02/11/2017 17h45 |
Batman: White Knight #1 | scarletneedle | Singles | 12 | 29/09/2017 19h46 |