|
|
||||
|
||||
![]()
Source Nerdist
![]() ![]() “CHILDREN OF THE GODS” part four! Captured by Darkseid’s daughter, Wonder Woman finds herself in chains and at the mercy of the Lord of Apokalips. As Darkseid begins to steal her powers to increase his rise back to godhood, an unexpected ally appears to face down the one-time God of Evil. Written by: James Robinson Art by: Carlo Pagulayan, Jason Paz Cover by: Bryan Hitch Variant cover by: Jenny Frison U.S. Price: 2.99 On Sale Date: Dec 13 2017 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Je me demande ce qu'en fait robinson. Il semble que ce soit dans la continuité de Rucka à ce que j'ai cru comprendre, et en même temps Greil est arrivée sur le run de Finch (Qui était dans la continuité de celui d'Azzarelo).
|
|
||||
|
||||
C'est dans la continuité de Rucka tout en prolongeant l'intrigue née de la fin de Darkseid War.
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Wonder Woman ’77 Meets The Bionic Woman #6 | scarletneedle | Singles | 2 | 20/09/2017 10h59 |
Wonder Woman '77/The Bionic Woman #5 | scarletneedle | Singles | 1 | 25/06/2017 23h42 |