|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Christia Strain (W) • Amilcar Pinna (A) Cover by TERRY DODSON Variant Cover by Afu Chan LH Variant Cover by HARVEY TOLIBAO Legacy Headshot Variant Cover by MIKE MCKONE OG Gen X Part 1 You’ve been asking for it! You’ve been waiting for it! And now it’s here…the original Generation X is back! But this is no happy reunion for any of them. Their former teammate Monet is now bonded to her brother, the vampiric mutant called Emplate. Will Jubilee, Chamber, and Husk be able to save Monet? Or is she forever lost to her brother’s curse? 32 PGS./Rated T+ …$3.99 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Le titre qui va être maintenu artificiellement en vie pendant un an (avec des mois à deux épisodes), juste pour arriver au #100.
|
|
||||
|
||||
Oh, c'est si gros que ça?
![]()
|
||||
|
||||
Je ne dis pas qu'on est à l'abris d'une équipe artistique plus solide qui va porter le titre ensuite.
|
|
|||
|
|||
C'est pourtant pas si mal graphiquement. J'aime bien, cela se différencie des autres titres à l'ambiance très mainstream (je parle des dessins). je pense que j'essaierai en TP
|
|
||||
|
||||
Ou pas...
|
||||
|
||||
Ca a pourtant l' air sympa. Pourvu que Jubilee et son bébé s'en sortent ! Un Jubee's zombie's baby le ferait pas !
![]()
|
||||
|
||||
Source Comics Continuum
![]() Christina Strain (W) • Amilcar Pinna(A) Cover by TERRY DODSON Variant Cover by Afu Chan LH Variant Cover by HARVEY TOLIBAO Legacy Headshot Variant Cover by MIKE MCKONE OG Gen X Part 1 You’ve been asking for it! You’ve been waiting for it! And now it’s here…the original Generation X is back! But this is no happy reunion for any of them. Their former teammate Monet is now bonded to her brother, the vampiric mutant called Emplate. Will Jubilee, Chamber, and Husk be able to save Monet? Or is she forever lost to her brother’s curse? 32 PGS./Rated T+ …$3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Anole, Sprite, Pixie, Herman, Graymalkin... Avec tous les personnages condamnés à faire de brèves apparitions en arrière plan, ce n'est pas une, mais trois séries "Generation X" qu'il faudrait.
|
|
|||
|
|||
Quentin Quire n'est pas chez les Shiard ?
|
|
||||
|
||||
Hélas, il n'y est pas resté et n'est pas mort en regagnant sa planète.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Generation X #1 | scarletneedle | Singles | 21 | 14/05/2017 18h30 |
Generation Gone #1 | scarletneedle | Singles | 3 | 04/05/2017 09h04 |