|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Club Live
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Already weakened, weary, and a little deranged, poor Donatello has now been captured by the Foot Clan! The remaining Turtle boys make a plan for an all-out war against Karai, but are forced to think twice when they hear the voice of reason...coming from the body of a dead rat? Writer: Jason Aaron Artist: Juan Ferreyra Cover Artist: Jorge Fornés ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
En TPB ça peut se tenter !! j'aime bien!
|
||||
|
||||
Wow, Ferreyra s'éclate vraiment sur ces planches !
|
|
||||
|
||||
Après des années, de très bonnes qualité, aux graphismes plus ronds notamment avec Sophie Campbell, Ferreyra prend en effet le contrepied et nous fait une proposition qui lorgne drôlement vers ce qu'a pu faire Bisley.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #4 (of 4) | scarletneedle | Singles | 0 | 16/04/2025 20h35 |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #3 (of 4) | scarletneedle | Singles | 2 | 24/01/2025 18h02 |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #2 (of 4) | scarletneedle | Singles | 0 | 06/11/2024 22h29 |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #1 (of 4) | scarletneedle | Singles | 0 | 18/09/2024 21h26 |