|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Chip Zdarsky (W) • Daniel Acuna (A) COVER A BY ALEX ROSS • COVER B BY DANIEL ACUÑA VARIANT COVER BY FELIPE MASSAFERA • VIRGIN VARIANT COVER BY FELIPE MASSAFERA VARIANT COVER BY SIMONE BIANCHI • VARIANT COVER BY SKOTTIE YOUNG VARIANT COVER BY LEINIL FRANCIS YU • FOIL VARIANT COVER BY DANIEL ACUÑA In a gleaming new world of prosperity, Captain America is no more. But Steve Rogers still exists, floating through an America where freedom is an illusion, where THE AVENGERS are strangers and his friends are long dead. But is the Dream? How do you assemble Avengers in a world that doesn’t want them? PLUS: A behind-the-scenes look at the making of this issue! 48 PGS./Rated T+ …$5.99 ![]() ![]() ![]() ![]() Une interview de Chip Zdarsky : ici.
|
||||
|
||||
Source Comic Book
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (W) Chip Zdarsky (A) Daniel Acuna (CA) Alex Ross In a gleaming new world of prosperity, Captain America is no more. But Steve Rogers still exists, floating through an America where freedom is an illusion, where THE AVENGERS are strangers and his friends are long dead. But is the Dream? How do you assemble Avengers in a world that doesn't want them? PLUS: A behind-the-scenes look at the making of this issue! Rated T+ In Shops: Jan 17, 2024 SRP: $5.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Bien fait de prendre
![]() |
|
||||
|
||||
C'est superbe ! Les dessins d'Acuna me rappellent de plus en plus ceux de Frisano, pour mon plus grand plaisir.
|
||||
|
||||
Rhooo ! ça donne envie ça dites donc !!!
|
|
||||
|
||||
C'est tentant en effet.
Je suis content de voir ce genre de projet chez Marvel, c'est trop rare. Ils sortent plus rarement de la continuité que DC par exemple. J'aime généralement beaucoup ce genre de récits alternatifs. |
|
||||
|
||||
J'avoue que ces héros version très vieilles personnes, cela me titille grandement. Croisons les doigts pour que la mini-série soit solide.
|
|
||||
|
||||
Je vais regarder avec attention comment Zdarsky gère son récit car dans le même exercice de style je garde en tête le Last Avengers Story de PaD.
|
|
||||
|
||||
Tout de même sacrément bizarre d'avoir ce monde alternatif plus dark en même temps que le "retour" de l'univers ultimate (Nouvel univers ultimate serait plus juste)
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
![]() |
|
|