|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() THE SANDMAN’S WEAPONS USED AGAINST HIM! Wesley’s journal of deadly gases is out there in the city, in the hands of a villain who knows he’s the Sandman! Can Wesley solve the mystery of who broke into his home before these noxious weapons are unleashed on the world, or is Sandman fated to fade away into the mists? Writer: Robert Venditti Artist: Riley Rossmo Colors: Ivan Plascencia Letters: Tom Napolitano Release Date: November 14, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Vu que ça va être bien ancré dans le passé, j'ai du mal à voir le lien avec Dawn Of DC.
Après, Venditti + Rossmo = Win-Win!
|
||||
|
||||
Le fait qu'on en sache plus sur ce qui va se passer dans le pitch de la série plutôt que dans le déroulement du premier épisode est un mauvais calcul de promo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Wesley Dodds: The Sandman #1 (of 6) | scarletneedle | Singles | 9 | 09/10/2023 14h38 |