|
||||
|
||||
![]()
Source : AIPT
![]() THE BEAST AGENDA IS REVEALED! WOLVERINE is a tool. A tool BEAST uses for cutting. And Beast will use that tool for only as long as it suits his needs. So when Logan realizes the true nature of the beast and cuts back, Henry McCoy will have to take matters into his own hands… Written by: Benjamin Percy Art by: Juan Jose Ryp, Frank D’Armata Cover by: Leinil Francis Yu, Romulo Fajardo Jr. Page Count: 28 Pages Release Date: February 15, 2023 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
OMG! Mais c'est complétement con!
![]() |
|
||||
|
||||
J'allais le dire.
Heureusement que j'ai arrêté les frais il y a longtemps. Cette "utopie" aura vite viré à la sombre connerie manipulatrice.
|
||||
|
||||
Le fauve ressemble à la marionnette de lepen dans les guignols
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
sans parler de la proportion foireuse de l'avant bras de Wolvie sur la dernière case...
|
||||
|
||||
Le souci de cette série c est pas Krakoa .. ce st B. Percy.. que ce soit là, Xfactor ou GR si quelqu un peut me dire quels sont ses plans, je suis preneur..
A part faire du gore pour du gore.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
All-New Wolverine #32 | scarletneedle | Singles | 2 | 09/03/2018 09h47 |
Generations: Wolverine & All-New Wolverine #1 | scarletneedle | Singles | 2 | 10/08/2017 22h26 |