|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() The monster behind Doom’s Doorway revealed! Medusa is back and wants the Amazons to pay for the years of imprisonment she suffered in Tartarus. Now our queen must fight her to secure a future for her sisters. Will she deliver the killing blow or show mercy for a woman scorned by Man’s World? Plus, a look into Nubia’s past gives us a preview of her future! Written by Vita Ayala, Stephanie Williams Pencils Alitha Martinez Inks Mark Morales Colored by Romulo Fajardo Jr, Emilio Lopez Cover by Darryl Banks Genres Superhero About Book Page Count 25 Pages Print Release Date February 15 2022 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
La compilation de la mini-série va être un casse-tête vu que, je suis loin de crier au génie (tout le contraire même), le dernier épisode (le seul que je ferai donc) est intégré dans le crossover...
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Trial of the Amazons #1 | scarletneedle | Singles | 8 | 05/03/2022 10h25 |
Nubia And The Amazons #4 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 14/01/2022 20h35 |
Nubia And The Amazons #1 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 16/10/2021 23h36 |
Odyssey of the Amazons #6 | scarletneedle | Singles | 0 | 16/06/2017 19h10 |
Odyssey of the Amazons #5 | scarletneedle | Singles | 0 | 15/05/2017 20h26 |