|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() ![]() “The Warworld Saga, Part III.” Everything has changed. After the heart-stopping events of Action Comics #1037, Superman and the surviving members of the Authority see a side of Warworld they never knew existed. In the lower catacombs, Superman finds another survivor of the lost Phaelosian race of Krypton, a scientist turned enslaved gladiator with much to teach Superman of his new home, including how to survive…and maybe, in time, how to escape. Meanwhile, Superman’s quest to turn the hordes of Warworld against their masters begins. Written by Phillip K. Johnson, Shawn Aldridge Pencils Riccardo Federici, Adriana Melo Inks Riccardo Federici, Adriana Melo Colored by Lee Loughridge, Hi-Fi Cover by Daniel Sampere, Alejandro Sanchez Genres Superhero About Book Page Count 30 Pages Print Release Date January 25 2022 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Merci pour les previews.
Cool de voir Riccardo Federici sur Superman. Au fait des nouvelles de Last God ? |
|
||||
|
||||
Nope, pas de nouvelles.
|
||||
|
||||
Exactement ce que je pensais, un petit retour de Last God par les mêmes auteurs que ce titre et je suis preneur.
|
|
||||
|
||||
Comme je ne vois pas Federici s'installer durablement sur le titre (il ne dessine pas le début de l'arc, c'est le très bon Mendonça qui le fait), c'est sûrement à la demande de Johnson avant de s'atteler à une éventuelle suite.
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Detective Comics #1039 | scarletneedle | Singles | 2 | 10/07/2021 10h16 |