|
||||
|
||||
![]()
Source: Newsarama
![]() CHRISTOPHER CANTWELL, MOHALE MASHIGO (W) DALE EAGLESHAM, NATACHA BUSTOS (A) • Cover by GERALD PAREL Design Variant Cover by NATACHA BUSTOS VARIANT COVER BY ERNANDA SOUZA Steve Rogers and Sam Wilson are hot on the trail of the shield thief, but their adversary remains one step ahead, and he has friends in low places. Some of Captain America’s oldest enemies are behind this scheme, but can Sam and Steve figure out who these enemies are and what they want, in time to stop them? And in a story by Mohale Mashigo (MARVEL VOICES: LEGACY) and Natacha Bustos (MOON GIRL & DEVIL DINOSAUR): Who is Nichelle Wright, the Captain America of Harrisburg? And will her community stand up for her when the shield thief frames her for a terrible crime? 40 PGS./Rated T+ …$4.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Un premier épisode qui commençait par des pages de monologue sur le rêve américain, un peu lourd mais ça plante l'ambiance.
|
|
||||
|
||||
j'attends le trade, mais elle fait bcp parler d'elle cette mini ^^
|
||||
|
||||
Oui mais par des gens sur Fox News qui ne l'ont même pas lu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Surtout que c est pas le cap le plus provoc.
Franchement c est un truc d extreme droite à la con |
|
||||
|
||||
justement, plus ca fait chier l Alt Right plus je suis preneur ^^
|
||||
|
||||
Et je crois qu'ils vont encore avoir du grain à moudre, cette mini sent la reprise du titre avec Cantwell et son concept de CaptainS America sur tout le territoire.
|
|
||||
|
||||
Tiens sur un groupe fb sur cap, un gars a partagé une page courrier de l epoque mckenzie que j avais oubliée ( je pense que elle est dans les essentials), je l ai partagé sur le groupe buzzikis assemble (j arrive pas à copier l adresse d une image de mon tel)
![]() Dernière modification par EsseJi ; 24/07/2021 à 08h18. |
|
||||
|
||||
Merci
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
United States of Captain America #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 24/06/2021 21h13 |
The United States vs. Murder Inc. #4 | Dhargo | Singles | 0 | 06/12/2018 07h44 |
United States vs. Murder Inc. #3 | scarletneedle | Singles | 1 | 01/11/2018 16h15 |