|
||||
|
||||
![]()
Source Comics Continuum
![]() ![]() Written by: James Tynion IV. Art by: Werther Dell'Edera, Miquel Muerto. Covers by: Werther Dell'Edera, Michael Dialynas. Description: The Order of St. George needs a scapegoat to hide the existence of monsters from the world. Erica's actions will determine what is to become of Archer's Peak, and ultimately, the House of Slaughter. Pages: 32. Price: $3.99. In stores: Feb. 24. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Je viens de finir le #14 et le moins qu'on puisse dire c'est que Tynion s'est perdu dans le format single. Trop décompressé, un grand casting, des personnages qui n'ont pas le temps d'arriver pour disparaître aussi vite, ça doit bien mieux passer en tp.
|
|
||||
|
||||
Il commence à écrire trop de titres et à délayer pour compenser j'ai l'impression.
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Something Is Killing The Children #7 | scarletneedle | Singles | 1 | 06/06/2020 11h46 |
Something Is Killing The Children #6 | scarletneedle | Singles | 2 | 14/03/2020 15h27 |
Something is Killing the Children #5 | scarletneedle | Singles | 1 | 25/01/2020 18h10 |
Something is Killing the Children #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 15/11/2019 22h02 |
Something is Killing the Children #4 | scarletneedle | Singles | 2 | 14/11/2019 22h29 |