|
||||
|
||||
![]()
Source : AIPT
![]() The Punisher stole Thor’s goat and is traversing the Ten Realms on a mission of vengeance. HAVE GOAT, WILL TRAVEL! The Punisher stole Thor’s goat and is traversing the Ten Realms on a mission of vengeance. But the first stop is…Counter-Earth??? Frank’s picked up some unlikely allies. Now if only he can keep them alive… Written by: Gerry Duggan Art by: Juan E. Ferreyra Cover by: Tony Moore Page Count: 22 Pages Release Date: September 11 2019 Age Rating: 12+ Only ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Je serai là au #3.
|
|
|||
|
|||
Juan E. Ferreyra
![]() |
|
||||
|
||||
Complètement. Le 1 était super et la suite promet encore plus.
"Whatever knows fear burns at the man-thing's touch!" Chroniques VO 01/02/20 : Deadpool the end, la fin des New Defenders, Tarot 2, Epic collection X-cutionner's song, ravencroft 1, Doc Strange et Cap Marvel the end, Cap 18 |
|
|||
|
|||
Merci beaucoup J'espère que vous aimez le comic, ils m'ont encore parlé de texeira, mais je n'ai jamais lu un comic de lui, je vais devoir la chercher ...
|
|
|||
|
|||
De plus, je vis à Paris seulement par deux mois et je dessine le numéro 5 ici en ville!
![]() |
|
||||
|
||||
Argh, il faut venir à la Comic Con de Paris en octobre!
|
|||
|
|||
c'est domage, mais je voayage a mon pays le 9 octobre!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ce n'est que partie remise! ![]()
|
|