|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() Dennis Hopeless (W), Alberto Jimenez Albuquerque (A) Cover by DAVID YARDIN VENOMIZED PHOENIX FORCE VARIANT COVER BY MARCO CHECCHETTO * Traveling the Marvel Universe preparing herself for her inevitable encounter with the Phoenix force, JEAN GREY has learned how to fight from the likes of Namor, Thor and Psylocke. * But now she wants to know more about her opponent than the best way to punch it. She wants to know what makes it tick. She wants to know what it's made of. * And to learn that, she'll go to one of the few women who've harnessed its power: Wanda Maximoff, THE SCARLET WITCH! 32 pages, $3.99. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Aïe, mes yeux! La Jean Grey ado vient de passer en mode callipyge.
|
|
|||
|
|||
La tronche de ghost Jean...
|
|
||||
|
||||
Je tenterai bien la série...
|
|
||||
|
||||
Se plaint que Momo Jean lui donne l'air bizarre et fait que tout le monde la fixe. Se promène dans le métro en uniforme X-Men.
|
|
||||
|
||||
Déjà 7 n° ?? Ben dis donc, il en reste combien ?
![]() |
|
||||
|
||||
Trop...
|
||||
|
||||
Et avec Legacy qui arrive, on verra quel sort subira cette série. Elle va d'ailleurs avoir un regain d'intérêt.
![]() |
|
||||
|
||||
Ou alors juste un début d'intérêt...
![]()
|
|||
|
|||
Et au niveau scénario cela vaut quoi ?
Rien qui ne me choque plus que cela sur cette preview, dans la moyenne de bien des comics (passé et présent) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Jean Grey #6 | scarletneedle | Singles | 0 | 25/08/2017 19h31 |
Jean Grey #5 | scarletneedle | Singles | 2 | 03/08/2017 20h14 |
Jean Grey #4 | scarletneedle | Singles | 2 | 07/07/2017 18h43 |
Jean Grey #2 | scarletneedle | Singles | 2 | 18/05/2017 18h12 |