|
![]() |
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
||||
|
||||
![]()
Source: ComicsContinuum
![]() Written by: Ryan Parrott. Art by: Dan Mora. Covers by: Dan Mora, Kevin Eastman, Freddie Williams II, Diego Sanchez, Paolo Rivera, Taurin Clarke, Simone DiMeo, Ig Guara, Alan Quah, Michael Dialynas. Description: It's Shredder vs. Ranger X as the battle goes underway and Rita's armies are a powerful match for our de-powered heroes/ Unlikely alliances and unlikely sanctuaries abound as the Rangers and Turtles, specifically Billy and Donatello, put their heads together and create a secret weapon. But the problem is... it might change them in ways they can't come back from! Pages: 40. Price: $4.99. In stores: February 22. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Qu'on m'explique comment Dan Mora arrive à tenir ce titre, World's Finest, préparer Shazam, tout en gardant une qualité d'ensemble. Il n'est pas humain ou alors ses editors sont bien organisés.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Sérieusement, j'étais entrain de me poser la même question !!! ![]() Ah bon il va bosser sur un titre Shazam ? ![]() |
|
||||
|
||||
Toi tu ne lis pas les sollits que tu postes.
![]() |
|
||||
|
||||
Pas eu le temps cette fois. Un peu fatigué hier soir.
![]() |
|
|
![]()
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Mighty Morphin Power Rangers/Teenage Mutant Ninja Turtles #5 | Dhargo | Singles | 0 | 17/06/2020 06h34 |
Mighty Morphin Power Rangers/Teenage Mutant Ninja Turtles #3 | Dhargo | Singles | 0 | 02/02/2020 08h12 |
Mighty Morphin Power Rangers/Teenage Mutant Ninja Turtles #2 | Dhargo | Singles | 3 | 03/01/2020 17h38 |
Mighty Morphin Power Rangers/Teenage Mutant Ninja Turtles #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 30/09/2019 19h33 |