|
|
||||
|
||||
![]()
Source Io9
![]() A sci-fi mystery thrill-ride into a strange dystopian future, where a neurological internet connection is transforming reality. Batman writer SCOTT SNYDER and Detective Comics artist FRANCIS MANAPUL unite to take readers on this hard-boiled sci-fi journey. Part of the comiXology Originals line of exclusive digital content only available on comiXology and Kindle. Read for free as part of your subscription to comiXology Unlimited, Kindle Unlimited or Amazon Prime. Also available for purchase via comiXology, Kindle and collected in print via Dark Horse Books. Best Jackett Press Written by Scott Snyder Art by Francis Manapul Colored by Francis Manapul Lettered by AndWorld Design Edited by Will Dennis Genres Mystery Original Series Robots, Cyborgs & Mecha Science Fiction About Book Page Count 32 Pages Digital Release Date October 12 2021 Age Rating 15+ Only Sold by comiXology ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Donc quand on est client Amazon prime, on peut les lire en ligne?
Si oui, comment? En attendant, ce sera éventuellement en collection et j'attendrai le prix (car le tarif Snow Angels c'est niet). Sinon, avec des mini-séries en 6 épisodes, ça ne bloque pas trop les artistes, ça leur laisse assez de temps pour vendre le concept à la tv ou au cinéma... ![]()
|
||||
|
||||
Je pense que tu le récupères gratos sur Amazon puis tu l'importes dans Comixology. C'est ce que j'avais fait pour Snow Angels 1.
|
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|