|
|
||||
|
||||
![]()
Source Monkeys Fighting Robots
![]() ![]() ![]() (W) Jason Aaron (A) Javi Garron, David Curiel (CA) Leinil Francis Yu, Dustin Weaver THE BATTLE TO DECIDE THE ALL-NEW PHOENIX CONTINUES! Who will wield the power of the PHOENIX FORCE? A globe-spanning tournament is underway, under the direction of the firebird itself, pitting some of Marvel's greatest heroes against their fiercest enemies and also against each other, giving each of them a taste of the awesome cosmic might that's at stake. All will be transformed. Not all will survive. Rated T+ In Shops: Jan 20, 2021 SRP: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ils en ont encore beaucoup, des costards pareils ? On peut avoir le nom de leur styliste ?
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ouais franchement... j'ai peur de lire cet arc parce que le Phénix, encore et encore, ça commence à être barbant, mais je crois que j'ai encore plus peur de le lire à cause de ces designs vraiment horribles... Dire que je trouvais les Phénix d'AvX plutôt sympa visuellement, là, c'est totalement l'inverse... |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|