|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() The trial of Hyperman is on, and as monstrous forces gather in the shadows, a change of heart reunites Green Lantern Hal Jordan with his one true love, Carol Ferris-but nothing is what it seems in a mind-bending, heartrending case of cross-dimensional mistaken identity and looming cosmic catastrophe! Written by Grant Morrison Pencils Liam Sharp Inks Liam Sharp Colored by Steve Oliff, Liam Sharp Cover by Liam Sharp Release Date: November 10, 2020 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Le genre de titre qui mérite une relecture une fois tous les numéros sortis.
|
||||
|
||||
Oui, clairement.
Je m'avoue cependant bien moins emporté que dans la première saison. |
|
||||
|
||||
Oh oui, du Morrison pur jus, qui demande une véritable implication.
J'accumule les singles, en attendant même que ça se termine au plus vite, sauf que il y a Future State qui vient retarder ça. |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Green Lantern Season 2 #7 | scarletneedle | Singles | 0 | 05/09/2020 09h11 |
The Green Lantern Season 2 #5 | scarletneedle | Singles | 2 | 06/07/2020 21h19 |
The Green Lantern Season 2 #3 | scarletneedle | Singles | 15 | 07/05/2020 11h24 |
The Green Lantern Season 2 #2 | scarletneedle | Singles | 4 | 05/03/2020 18h40 |
The Green Lantern Season 2 #1 | scarletneedle | Singles | 11 | 05/02/2020 21h47 |