|
|
||||
|
||||
![]()
Source DC Comics
![]() ![]() ![]() Wonder Woman versus…Booster Gold?! Diana finds out the hard way that Booster can be a formidable opponent when his back’s against the wall. Of course, being the prime suspect in a superhero massacre and exposing a secret trauma hospital for metahumans will do just that. Meanwhile, Batman and the Flash combine their detective skills to investigate what went awry at Sanctuary and uncover a serious glitch in the system—not to mention an explosive, spoiler-ific secret! Written by: Tom King Art by: Clay Mann, Tomeu Morey Cover by: Trevor Hairsine Variant cover by: Ryan Sook U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Jan 2 2019 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Miam, miam!
|
||||
|
||||
Serais-ce dona ?
|
|
||||
|
||||
Un peu mou pour le moment je trouve perso
![]()
|
||||
|
||||
Planches magnifiques.
C'est un vrai polar, avec fausses pistes, ruptures de ton, versions divergentes des faits, enquêteurs, interrogatoires... Très accrocheur. Surtout ça ne va pas là où on croit que ça va aller, c'est vraiment plaisant de lire un event dont on ne devine rien. |
|
||||
|
||||
Je mise sur Jean Loring
|
|
||||
|
||||
Docteur Light.
|
||||
|
||||
Solomon Hunter alias Zooom II
|
||||
|
||||
Un ptit peu ridicule quand même, Flash et Booster Gold qui se prennent des coups de maillet de Harley Quinn.
|
|
|||
|
|||
Encore sympa mais il vraiment falloir que ca avance un peu !
|
|
||||
|
||||
Je viens de le lire.
Encore du très bon! A la lecture, en plus de ma 1ère théorie, je mise sur une autre participation, enfin 2 : Heureusement il n'y a que 4 semaines pour avoir le #5. ![]() Sinon, Lois est...whaou... ![]()
|
||||
|
||||
"What do you want me to do?"
Et elle porte très bien les couleurs de monsieur, c'est vrai. |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |