|
||||
|
||||
![]()
Source Comicsverse
![]() ![]() “A Cold Day in Hell” finale! The Flash and an unlikely ally must discover who is behind the death of one of the Rogues before the murderer strikes again! But Flash is trapped inside of Iron Heights with one person blocking his exit: Captain Cold! Written by: Joshua Williamson Art by : Scott Kolins Cover by: Barry Kitson, Howard Porter Variant cover by: Howard Porter U.S. Price: 2.99 On Sale Date: Jan 10 2018 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Kolins de retour sur Flash!
![]() ![]() Bon, j'ai 2 numéros à lire avant celui-là.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Tu sais s'il reste sur le titre ?
|
|
||||
|
||||
A priori, il est de passage.
Les réguliers si je comprends bien l'interview vont être Duce et Porter.
|
||||
|
||||
Dommage !
![]() Scott Kolins est sans doute l'artiste qui m'a le plus intéressé sur le personnage ! |
|
||||
|
||||
Purée, c'est clair que quand je vois ces pages un paquet de bons souvenirs me reviennent en tête!
|
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|