|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Resources
![]() Written by James Tynion IV, art by Riley Rossmo, cover by Jason Fabok. As the events of DARK NIGHTS: METAL rock the DC Universe, the creatures of the Dark Multiverse stand ready to invade our world! How can the World's Greatest Heroes stop a horde of deadly beings that appear to be powerful nightmare versions of familiar figures? Find out in these special tie-in issues! 32 pages, $3.99, in stores on Nov. 15. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Batman encore plus fou que d'habitude...
![]()
|
|||
|
|||
plus en "rondeur" le trait de Rossmo qu'il y a quelques années. Il faudrait que cela reste en noir et blanc.
|
|
||||
|
||||
Source Comics Beat
![]() As the events of DARK NIGHTS: METAL rock the DC Universe, the creatures of the Dark Multiverse stand ready to invade our world! How can the World’s Greatest Heroes stop a horde of deadly beings that appear to be powerful nightmare versions of familiar figures? Find out in these special tie-in issues! Written by: James T Tynion IV Art by: Riley Rossmo Cover by: Jason Fabok U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Nov 15 2017 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Un numéro qui va s'arracher!
|
||||
|
||||
A chaque fois que je vois ce "Batman", je vois Judge Death.
Mais artistiquement, ça a l'air bon !
Je parle comics en vidéo ! ![]() "La lumière pense voyager plus vite que quoi que ce soit d'autre, mais c'est faux. Peu importe à quelle vitesse voyage la lumière, l'obscurité arrive toujours la première, et elle l'attend. " - Terry Pratchett - |
|
||||
|
||||
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|