|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() LEAVING IT ALL IN THE RING! The final round! With both fighters on the ropes and unwilling to surrender, the end seems as far away as Canary’s past. Can she find a way to make her mother proud and still save her from her an untimely demise? Find out as the last punches land! Writer: Tom King Artist: Ryan Sook, Dave Stewart Release Date: May 7, 2025 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
THE limites serie to read actually !!!
Hâte d’avoir ce numéro 6 ! |
|
||||
|
||||
Et Ryan Sook aura tout fait!
![]() Sans retard! re- ![]()
|
||||
|
||||
Personne n'a jeté l'éponge, et tout le monde est récompensé par cette superbe mini.
|
|
||||
|
||||
Yep !
Mais j'ai eu moment ou le principe des retranscriptions des voix des commentateurs m'a un peu saoulé quand même. Un moment seulement, les dessins et l'histoire m'ont rattrapés. ^^ |
|
||||
|
||||
C'est aussi une des seules séries en ce moment pour laquelle il m'était juste impossible d'envisager de prendre une variant cover !
Les regular étaient vraiment trop belles. ^^ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Black Canary: Best of the Best #3 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 21/01/2025 18h03 |
Black Canary: Best of the Best #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 25/12/2024 20h50 |