|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() COUNTDOWN TO INJUSTICE, CHAPTER FOUR The faces are familiar, but the situation is a nightmare. Jon Kent finds himself on an Earth where his friends and loved ones are at war—a place where his personal heroes fight each other for control of the world. What will he do when he discovers that this world’s version of his father, Clark Kent, is on the verge of becoming a dictator? Writer: Tom Taylor Artist: Darick Robertson, Norm Rapmund Colors: Jordie Bellaire Letters: Wes Abbott Release Date: June 6, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Pas sollicité avec Darick au dessin...
Je ne comprends pas pourquoi DC (ou Marvel) ne permet à une mini-série d'avoir un seul artiste tout du long... Surtout que Robertson (que j'apprécie) et Henry n'ont pas du tout le même style.
|
||||
|
||||
Y a rien à faire, je supporte pas de voir Harley en train de plaisanter avec tout le monde comme si elle n'avait pas activement participé au meurtre de Lois, de son bébé et de tous les habitants de Metropolis.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Adventures of Superman: Jon Kent #3 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 05/05/2023 22h14 |
Adventures of Superman: Jon Kent #2 | EsseJi | Singles | 0 | 01/04/2023 20h10 |
Adventures of Superman: Jon Kent #1 (of 6) | EsseJi | Singles | 13 | 06/03/2023 23h06 |