|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() Krem’s fate revealed! As Supergirl continues her battle against the Brigands, Ruthye squares off against this most vile villain in hopes of avenging her father and completing their mission. Will justice be served on both accounts? Or will our heroes fail? You won’t want to miss thrilling conclusion of the acclaimed miniseries that has changed Kara Zor-El for good! Written by Tom King Pencils Bilquis Evely Inks Bilquis Evely Colored by Mat Lopes Cover by Bilquis Evely, Mat Lopes Genres Superhero About Book Page Count 28 Pages Print Release Date February 15 2022 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
j'aime vraiment beaucoup les dessins ! surement en tpb pour moi ,)
|
||||
|
||||
Va falloir que je retente : les 2 premiers ne on pas emballé
|
|
||||
|
||||
C'est très beau mais c'est tellement dilué comme pour te faire ressentir le vide sidéral entre les planètes lors du voyage dont j'ai du mal à comprendre l'intérêt des détours. Pas un truc qui marquera Kara selon moi (contrairement à ce qui est annoncé).
Bilquis cartonne, King est (trop) verbeux.
|
||||
|
||||
Je n ai pas souvenirs de qq chose de marquant depuis le départ de PAD
|
|
||||
|
||||
J'ai adoré le run de Gates et Igle!
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Supergirl: Woman of Tomorrow #7 (Of 8) | scarletneedle | Singles | 0 | 14/01/2022 20h02 |
Supergirl: Woman of Tomorrow #4 (Of 8) | scarletneedle | Singles | 1 | 18/09/2021 12h27 |
Supergirl: Woman of Tomorrow #3 | scarletneedle | Singles | 1 | 14/08/2021 18h53 |
Supergirl: Woman of Tomorrow #1 | scarletneedle | Singles | 7 | 18/05/2021 16h05 |