|
||||
|
||||
![]()
Source Free Comic Book Day
![]() (W) Jeff Parker, Steve Foxe, Deniz Camp (A) Mike Norton, Jon Davis-Hunt, Marcio Fiorito (CA) Dexter Soy Explore the Valiant Universe on Free Comic Book Day 2022! Featuring original BLOODSHOT, ARCHER & ARMSTRONG, and NINJAK stories, this issue is a must-read for Valiant fans and the perfect intro for new readers. Plus: Exclusive first looks at the future of X-O MANOWAR, SHADOWMAN, and more! Exclusive Original Material Rating: Teen (or Teen+) In Shops: Apr 13, 2022 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Cool le retour de A&A
![]() |
|
||||
|
||||
Voir du John Davis-Hunt me fait penser que j'attends toujours un TP/HC reprenant les 24 issues de Wildcats. Mais j'ai peu d'espoir.
Désolé pour le hors-sujet. |
|
||||
|
||||
Vu qu'Ellis n'a plus la cote...
|
||||
|
||||
Va falloir envoyer du lourd pour me remotiver à retourner chez Valiant. Mais quelle chute, merci la Bad Idea.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Bone Orchard Mythos Prelude FCBD 2022 | scarletneedle | Singles | 7 | 04/02/2022 13h57 |
Valiant 2020: The Year of Heroes FCBD Special | scarletneedle | Singles | 0 | 25/01/2020 18h47 |