|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Walter’s “rules” for their getaway strongly suggested the residents not leave the property lines of the House…but how far do they go? It’s not like Sam, the Reporter, to leave a question like that unanswered…but what he finds when he walks the perimeter of the lake might turn out to be the story of his lifetime-however much longer it lasts! Written by James Tynion IV Pencils Alvaro Martinez Inks Alvaro Martinez Colored by Jordie Bellaire Cover by Alvaro Martinez Release Date: August 3, 2021 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Gros coup de coeur pour l instant. Étonné que le projet ait atterri chez DC
|
|
||||
|
||||
Car Alvaro Martinez est toujours sous contrat exclusivité DC, c'est ce qu'a indiqué Tynion dans sa newsletter.
|
||||
|
||||
Merci pour cette info Scarlett ! Je me disais que ça aurait fait un tel carton chez Boom
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Nice and Unpublished !!! | vnegma | News VO | 839 | 14/04/2025 07h55 |
The Nice House on the Lake #2 | scarletneedle | Singles | 1 | 03/07/2021 14h25 |
The Nice House on the Lake #1 | scarletneedle | Singles | 5 | 06/05/2021 11h37 |