|
||||
|
||||
![]()
Source Nerdist
![]() ![]() Story by Dan Jurgens Art by Ryan Sook Covers by Ryan Sook, Dave Johnson. Desperate to regain the spotlight, Booster Gold looks to attract the public's (and Justice League's) attention the same way any washed-up, second-rate hero would -- social media. The not-so-tech-savvy hero from the 25th century enlists the help of his best friend, Blue Beetle, who possesses both the money and the brains to help his old pal navigate the scary world of internet influencers. Watch out, evildoers, our heroes are live and online! Don't miss Dan Jurgens's triumphant return to Booster Gold with the help of all-star artist Ryan Sook (Legion of Super-Heroes), telling a tale filled with heart and maybe even redemption for DC's two favorite underdogs! 32 pages, $3.99 (Variant, $4.99), available on July 20. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ENFIN le retour d'une série Booster Goule !!!
![]()
|
||||
|
||||
Le truc qui fait du bien au réveil.
|
||||
|
||||
j'avais mis en préco direct... vu que Jurgens est au scenar
mais la couv de Johnson est meilleur ....
|
||||
|
||||
Allez je parie sur du fill in des le numéro 3
|
|
||||
|
||||
Malgré quelques artifices, il a globalement tenu son run sur la légion
![]() |
|
||||
|
||||
Surtout que hormis 1 histoire dans Wonder Woman: Black & Gold, il n'a rien fait depuis des mois.
Après ,avec Dan Jurgens au scénario, ce dernier peut très bien illustrer des scènes dans le passé à 1 moment pour épauler son artiste (il connait les deadlines lui-même et le rythme de Sook)
|
||||
|
||||
Globalement, c'est assez charitable ![]() 01 02 03 : épaulé par Travis Moore 04 : épaulé par Mikel Janin 05 : épaulé par Scott Godlewski 06 07 : épaulé par Stephen Byrne (Sook dessine 1 page...) 08 : remplacé par Evan “Doc” Shaner, Jeff Lemire, Dustin Nguyen, Joelle Jones, Michael Avon Oeming, Liam Sharp, Andre Lima Araujo, Sanford Greene, Cully Hamner, Yanick Paquette, Dan Hipp, David Mack, Darick Robertson; Dan Jurgens/Norm Rapmund, Bilquis Evely, Fabio Moon, Michael Allred, Ryan Sook/Wade Von Grawbadger, Alex Maleev, John Timms, Duncan Rouleau (Sook dessine 0 page...) 09 : épaulé par David Marquez, Joe Quinones, Mike Grell, Ivan Reis/Joe Prado, Nick Derington, James Harren, John Romita Jr/Klaus Janson, Nicola Scott, Arthur Adams, Jim Cheung, Gary Frank, Tula Lotay, Riley Rossmo, Gene Luen Yang, Kevin Nowlan, Michael Fiffe, Jenny Frison, Emanuela Lupacchino/Wade Von Grawbadger, Mitch Gerads (Sook dessine 3 pages...) 10 11 12 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
X-Men: Gold #32 | scarletneedle | Singles | 1 | 13/07/2018 11h32 |
X-Men: Gold #31 | scarletneedle | Singles | 2 | 29/06/2018 19h14 |
X-Men: Gold #24 | scarletneedle | Singles | 2 | 16/03/2018 20h33 |
X-Men: Gold #17 | scarletneedle | Singles | 2 | 01/12/2017 19h16 |
X-Men: Gold #16 | scarletneedle | Singles | 0 | 17/11/2017 17h49 |