|
||||
|
||||
![]()
Source SyFy
![]() Written by Dan Abnett, art by Philip Tan, cover by Jason Fabok. As the events of Dark Nights: Metal rock the DC Universe, the creatures of the Dark Multiverse stand ready to invade our world! How can even the World's Greatest Heroes stop a horde of deadly beings that appear to be powerful, nightmare versions of familiar figures? Find out in these special tie-in issues! 32 pages, $3.99, in stores on Oct. 18. ![]() Une interview de Jeff Lemire et Joshua Williamson : ici.
|
||||
|
||||
Source SyFy
![]() As the events of DARK NIGHTS: METAL rock the DC Universe, the creatures of the Dark Multiverse stand ready to invade our world! How can even the World’s Greatest Heroes stop a horde of deadly beings that appear to be powerful, nightmare versions of familiar figures? Find out in these special tie-in issues! Writer Dan Abnett Artist Philip Tan Cover Jason Fabok U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Oct 18 2017 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
"nightmare versions of familiar figures"
C'est ce qui m'a dérangé dans Rotworld, c'est également ça qui ne me pousse pas à lire Futures End, je ne comprends pas cette envie chez DC de donner à ses héros l'apparence de monstres dégoûtants. |
|
||||
|
||||
Peut-être pour ne pas donner l'idée justement que ce sont les versions connues des héros qui fautent?
|
|