|
||||
|
||||
![]()
Source ICv2
![]() ![]() ![]() Publisher: Dynamite Entertainment Release Date: June 18, 2025 Cover Price: $5.99 Writer: David Avallone Artist: Edu Menna Cover(s): Lesley "Leirix" Li (A), Joseph Michael Linsner (B), Cosplay/Molly Stewart (C) Format: 40 pgs., Full-Color, Cardstock Covers Rating: Teen+ Publisher Description. The crimson-maned warrior of song and legend muscles her way into trouble once more in this all-new tale of hard-boiled Hyboria! When her mercenary partner is murdered, Sonja is drawn into a feverish hunt for a priceless artifact known as the Crimson Calypso. The She-Devil with a Sword is out for revenge — but first she's got to slice her way through a web of deception and violence, waging a war of both weapons and wits against a pitiless and implacable foe. Gimlet-eyed wordsmith David Avallone joins legendary ink-slinger Edu Menna for this special 40-page one-shot packed with two-fisted betrayals and bloody retribution — all wrapped in treacherously alluring covers from Lesley "Leirix" Li, Joseph Michael Linsner, and cosplay by Molly Stewart. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ouh là. Je préfère largement l'intérieur aux couvertures, cette fois.
|
|
||||
|
||||
Mon dieu! Entre les couv' hideuses, les dessins statiques et les couleurs fluos, une cata de A à Z!
Ce n'est pourtant pas les bons dessinateurs qui manquent! ![]() |
|
||||
|
||||
pour les couleurs c'est peut-être un problème des images fournies qui n'ont pas la bonne colorimètrie
Pour le dessin je trouve qu'il y a eu bien pire sur Red Sonja Pour les couvs, je suis d'accord avec vous deux c'est une cata
|
||||
|
||||
C'est vraiment une purge à tous les niveaux ces pages ! Ouaaaah ! Faut vraiment être complétiste pour s'infliger un truc pareil.
Et pourquoi Red Sonja "Noir" ? Ils vont dessiner plus d'égorgements, éviscérations, décapitations ou autres joyeusetées ? |
|
||||
|
||||
Elle fait la manche sur la 2ème couverture?!?
Sinon, graphiquement, ça fait le job (Edu Menna est un artiste solide) : comme le dit chouetteunhibou, je pense que les couleurs sont trop saturées sur les fichiers.
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|