|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() It’s time to swing into an all-new era of AMAZING SPIDER-MAN! This April, acclaimed Spider-Man scribe Joe Kelly, superstar talent Pepe Larraz, and legendary Spider-Man artist John Romita Jr. launch a new run of AMAZING SPIDER-MAN, packed with exciting developments in the life of Peter Parker, including new career aspects, a promising romance, AND the introduction of an all-new supervillain! Today, fans can check out a preview of the debut issue, giving you a first look at Larraz’s incredible take on Spidey storytelling and wall crawler action! Featuring colors by Marte Gracia and lettered by longtime Amazing Spider-Man letterer VC’s Joe Caramagna, the pulse-pounding preview depicts a fight between Spider-Man and one of his most iconic foes–the Rhino! But something is off with Rhino’s latest rampage, and after it reaches a tragic end, Spidey will dive headfirst into a dangerous conspiracy. Someone has been amping up his villains—making them meaner, more aggressive and increasingly dangerous to everyone around them—and Spidey is next! “Spider-Man was probably the first Marvel comic I read when I was a kid,” Larraz shared. “It is a privilege for me to be able to draw this character, even more so that it’s guided by Joe Kelly’s hand. I’m a huge fan of Joe’s writing, from the way he builds characters to his dialogue, humor, and sense of action. Joe is great at everything he does, but the most important thing for me is that his stories matter, touching upon themes that are always relevant.” Written by JOE KELLY Art by PEPE LARRAZ & JOHN ROMITA JR. Wraparound Cover by PEPE LARRAZ On Sale 4/9 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Bin, ne pas faire serait un crime...
![]()
|
||||
|
||||
Je pense aussi ...
![]() J' espère que cela sera à prix de lancement chez Pulp's ! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Par contre faudra adapter son écriture car pépé larraz et jrj c est pas le même style..
J espère que ce sera un arc chacun et pas des épisodes mélangés
|
|||
|
|||
j'avoue que Pepe LARAZ me tente.
Mais je vais attendre une version relié ou omnibus. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]()
![]() Je me rappelle de PAD expliquant qu écrire pour Chriscross et voir le numéro dessiné par un jeune Ivan Reis à un côté rageant |
|
||||
|
||||
On ne peut pas changer Joe Kelly par Justina Ireland au vu de l'arc actuel ?
![]() Mais je suis mauvaise langue, cette preview est sympa : c'est beau et on retrouve le talent de Joe Kelly sur les dialogues. Allez j'ai envie d'y croire ! |
|
||||
|
||||
Nan mais je te comprends : je suis un grand fan de Kelly mais l arc actuel et son Wolvie Deadpool sont loin de son meilleur niveau
|
|
||||
|
||||
Je croise les doigts pour enfin pouvoir relire du Spider-man sympa... Pepe Larraz sur le titre, c'est forcément un énorme atout, et j'aime toujours le style de Romita Jr, donc qu'il soit présent en alternance me convient; en revanche, il faut que ça suive niveau scénario parce que la série me repousse depuis des années, et quand je vois des Spider-verse vs Venomverse se profiler, je me dis que le plus répugnant est toujours là... alors j'espère juste que le titre principal se tiendra éloigné de ces ficelles faciles sur lesquelles Marvel a trop tiré...
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Source Marvel
Le nouvel ennemi de Peter se dénomme Hellgate : ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Morlun-bis?
![]()
|
||||
|
||||
Erf, ça commence avec un nouvel ennemi au design suuuuuuuuuuuuper original... :/
|
|
||||
|
||||
Après ça doit avoir un rapport avec l arc en cours... Le gars s appelle porte de l enfer... Peter a ressuscité 8 fois en une semaine ...
|
||||
|
||||
Yep, introduit au #65.
|
||||
|
||||
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|