|
|
||||
|
||||
![]()
Source: AIPT
![]() Writer: Geoff Johns Artist: Todd Nauck Colors: Matt Herms Letters: Rob Leigh Release Date: January 17, 2023 Stargirl comes face-to-face with the eighth soldier of victory, Wing, and a whole host of sidekicks from the past! But amongst the familiar faces are many Courtney’s never even heard of before. Where are these kids from, what happened to them, and why were they erased from time?! The New Golden Age continues here! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Série très sympa.
Si tous ces sidekikcs reviennent dans le DCU, je vois bien Wing devenir un Robin.
C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu'on ne peut pas régler tout les problèmes par la violence. Mes planches originales de comics à vendre.http://xanadu-art.eklablog.com/accueil-c17038922 |
|
||||
|
||||
Oui sympa effectivement, et il n'y a que Geoff Johns pour avoir l'idée et l'exécution pour écrire un tel titre.
|
|
||||
|
||||
Top ce titre ! Bonne histoire et un Todd Nauck vraiment très en forme.
|
|
|||
|
|||
Vivement
![]() |
|
||||
|
||||
Oui je trouve que son trait s est arrondi. Je l apprécié encore plus qu avant
|
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Stargirl: The Lost Children #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 17/12/2022 20h14 |
Stargirl: The Lost Children #1 (of 6) | scarletneedle | Singles | 13 | 24/11/2022 11h40 |
Earth-Prime: Stargirl #4 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 14/05/2022 08h32 |
The Last God: Songs Of Lost Children #1 | scarletneedle | Singles | 10 | 26/10/2020 14h49 |