|
||||
|
||||
![]()
Source DC Comics
![]() ![]() Some mysteries just don’t want to be solved! As Harley digs deeper into the death of her friend, it becomes clear that there are forces in Los Angeles that don’t want her this close to the truth. Will Harley be broken by the City of Angels, or will she be able to avenge her friend’s death? And will she be able to convince Booster Gold that he is not her crime-fighting partner and never will be? Written by: Sam Humphries Art by: ABEL, HI-FI U.S. Price: 3.99 On Sale Date: May 12 2020 Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Abel, c'est Samir Basri?
|
||||
|
||||
Graphiquement, le titre a connu des jours meilleurs.
|
|
|||
|
|||
Oui mais les lecteurs qui sont là depuis le # 1, lisent la série pour le perso et le ton de la série, d' après ce qu' on m' a rapporté.
Donc pas utile de placer un dessinateur qui coûte cher. |
|
||||
|
||||
Ce qui est mon cas.....
|
|
||||
|
||||
Quand la série était publiée en kiosque, je la subissais mais j'aimais bien les dessins de John Timms.
|
|
||||
|
||||
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |