|
|
||||
|
||||
![]()
Source Multiversity
![]() (W) Amanda Conner, Jimmy Palmiotti (A) Chad Hardin, Alex Sinclair (CA) Amanda Conner Available to comics shops for the first time! When Steve Trevor is called in for a test flight of an experimental new aircraft, he winds up lost in the Bermuda Triangle-and it's up to Wonder Woman and Etta Candy to follow his trail to a mysterious, savage island! These stories written by Amanda Conner and Jimmy Palmiotti with art by Chad Hardin were originally published in JUSTICE LEAGUE GIANT #3-4! In Shops: Jul 17, 2019 SRP: $4.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Swipe Alert!
![]()
|
||||
|
||||
Ca a l'air frais et sympa, et ça donne envie de le lire... c'est quoi le Woolmart machin truc?
|
|
||||
|
||||
Des histoires rééditées et compilées dans des bouquins vendus dans des supérettes US (la chaine Walmart).
Pour appâter le lecteur de comic, il y avait de l'inédit (10 pages par revue). Chaque revue avait une thématique et donc de l'inédit (King/Kubert pour Superman, Bendis/Derington pour Batman, Simone/Henry pour Flash). DC sort maintenant ces inédits dans des mini-séries avant évidemment des tpb ou HC.
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Wonder Woman ’77 Meets The Bionic Woman #6 | scarletneedle | Singles | 2 | 20/09/2017 10h59 |