|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Resources
![]() Story by David Avallone Art by Colton Worley Cover by Terry Dodson Publisher Dynamite Entertainment 3.99(USD) 2017-07-19 She’s more modest than Ms. Blaise, but peels more than Ms. Emma. She out-vamps Vampirella, but she’s sweeter than Honey West. She put the mod in model, and the bangs in bang-bang. Now the world can know the truth: her classified adventures back in 1951 Hollywood have been declassified. Dynamite, David Avallone and Colton Worley are proud to present The Secret Diary of Bettie Page, in handy comic book form. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Source ICV2
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Publisher: Dynamite Entertainment Release Date: July 19, 2017 Cover Price: $3.99 Writer: David Avallone Artist: Colton Worley Cover(s): Terry Dodson (a), Joseph Michael Linsner (b), Scott Chantler (c), Photo Variant (color) (d), Photo Variant (B/W) (e); Colton Worley (subscription cover) Format: 32 pgs., Full-Color Rating: Teen + She's more modest than Ms. Blaise, but peels more than Ms. Emma. She out-vamps Vampirella, but she's sweeter than Honey West. She put the mod in model, and the bangs in bang-bang. Now the world can know the truth: her classified adventures back in 1951 Hollywood have been declassified. Dynamite Entertainment, David Avallone and Colton Worley are proud to present The Secret Diary of Bettie Page, in handy comic book form. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Les dessins ne sont pas plus laids que les trois quarts des productions Marvel / DC.
|
||||
|
||||
Je me souviens de notre fantastique aventure comic-shop Comics Place avec Gillesc dans les 90, nous avions un client qui était un véritable fan incontesté de Betty Page. il nous achetait pratiquement tout ce que l'on pouvait lui trouver sur Betty Page, comics et dérivés.
J'imagine que les variant photos cover vont bien se vendre et prendre peut être même un peu de quotation. Ah nostalgie quand tu me prends. ![]() |
|
||||
|
||||
Ohlala, toutes les covertures me plaisent bien.
|
|
||||
|
||||
Les 3/4 des nouveautés Marvel/DC que tu lis peut-être, mais perso, je ne prends pour ma part pas un truc avec ce genre de planches...
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
|
||||
|
||||
Haha! Plus sérieusement, j'aime bien le personnage de Betty Page. Un personnage sexy et énigmatique. Une pin-up hors normes.
Il y avait des tee-shirts et je crois me souvenir qu'il y a eu une collection de trading-cards. |
|
||||
|
||||
Je te taquine mais J'aime beaucoup aussi.
Dans Rocketeer de Dave Stevens, la fiancée du héros était une émule du héros joliment croquée... Sans jeu de mots. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
Ca date de 1985. Edité chez Albin Michel.
Il avait été réédité en petit format couleurs chez J'ai lu. |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|