|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Club Live
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Already weakened, weary, and a little deranged, poor Donatello has now been captured by the Foot Clan! The remaining Turtle boys make a plan for an all-out war against Karai, but are forced to think twice when they hear the voice of reason...coming from the body of a dead rat? Writer: Jason Aaron Artist: Juan Ferreyra Cover Artist: Jorge Fornés ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
En TPB ça peut se tenter !! j'aime bien!
|
||||
|
||||
Wow, Ferreyra s'éclate vraiment sur ces planches !
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #4 (of 4) | scarletneedle | Singles | 0 | 16/04/2025 20h35 |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #3 (of 4) | scarletneedle | Singles | 2 | 24/01/2025 18h02 |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #2 (of 4) | scarletneedle | Singles | 0 | 06/11/2024 22h29 |
Masters of the Universe/Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles of Grayskull #1 (of 4) | scarletneedle | Singles | 0 | 18/09/2024 21h26 |